.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارتباط كمبود سيب‌زميني با ناآرامی های اخیر

ناآرامي‌هاي اخير در همه ‌چيز تاثير گذاشته و در مسائل اقتصادي نيز ما نمونه‌هاي مشابهي داشتيم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا ،حسين اردستاني، معاون بهبود توليدات گياهي سازمان جهاد كشاورزي استان تهران در رابطه با كمبود سيب‌زميني در بازار و عدم عرضه آن در ميادين ميوه و تره‌بار گفت: اين مشكلات زمان زيادي طول نخواهد كشيد و به زودي حل و رفع خواهد شد. در استان تهران سيب‌زميني بهاره كم است و بايد از ساير شهرها تامين شود و از آنجايي كه سيب‌زميني بهاره از شهرهاي غرب استان تهران مانند همدان، اردبيل، اصفهان و جيرفت به تهران مي‌آيد، كمي با مشكل روبرو شده‌ايم.

وي علت كمبود سيب‌زميني در اين زمان را تغييرات آب و هوايي‏، مشكلات در توزيع و حمل و نقل و همچنين ناآرامي‌هاي اخير پس از انتخابات دانست.

اردستاني در پاسخ به سؤال خبرنگار ايلنا مبني بر اينكه آيا شما فكر مي‌كنيد ناآرامي‌ها در كمبود سيب‌زميني هم تاثير داشته است، گفت: بله، ناآرامي‌ها در همه‌چيز تاثير گذاشته و در مسائل اقتصادي هم نيز ما نمونه‌هاي مشابهي داشتيم.

وي افزود: مردم اصلاً نگران كمبود سيب‌زميني نباشند؛ در كشت و ميزان سيب‌زميني هيچ تغييري اتفاق نيفتاده و به اندازه كافي سيب‌زميني وجود دارد، فقط برخي اوقات به دليل برخي مسائل موقتاً چنين تغييراتي در توزيع آن به وجود مي‌آيد.

معاون بهبود توليدات گياهي سازمان جهاد كشاورزي استان تهران در پاسخ به سؤال ديگر خبرنگار ايلنا مبني بر اينكه آيا توزيع رايگان سيب‌زميني قبل از انتخابات، آن هم با حجمي گسترده تاثيري در كمبود سيب‌زميني پس از انتخابات داشته است؟ گفت: خير، اصلاً چنين چيزي نيست و اگر افرادي مي‌خواهند كمبود فعلي سيب‌زميني را به توزيع رايگان آن در ميان نيازمندان قبل از انتخابات بچسبانند، يا غرض‌ورزي مي‌كنند و يا ناآگاهند.

وي اين حركت دولت را در توزيع رايگان سيب‌زميني بسيار بجا و عاقلانه توصيف كرد و گفت: سيب‌زميني‌هايي كه قبل از انتخابات توزيع شده بود اگر طبق مصوبه دولت به موقع در ميان مردم نيازمند توزيع نمي‌شد، بايد آن را دور مي‌ريختيم و ما در واقع جلوي ضرر و زيان را گرفتيم و اين هم اشكالي ندارد.

وي همچنين در مورد اينكه برخي سايت‌هاي خبري كمبود فعلي سيب‌زميني در بازار را بحران سيب‌زميني خواندند، تصريح كرد: اين سايت‌ها معمولاً متعلق به كانديداهايي است كه به دليل مبارزات انتخاباتي دست به التهابات در فضاي جامعه مي‌زنند و اگر انتقاداتشان تخصصي و صحيح بود، ما از آنها تشكر هم مي‌كرديم اما متاسفانه اين حركت آنها صرفاً سياسي است و ما هيچ بحراني در سيب‌زميني نداريم و با كاهش توليد هم روبه‌رو نشده‌ايم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.